Mudelismifoorum Mudelismifoorum
forum.pistik.com
 
 KKKKKK   OtsiOtsi   Liikmete nimekiriLiikmete nimekiri   KasutajagrupidKasutajagrupid   RegistreeriRegistreeri 
 ProfiilProfiil   Privaatsõnumite lugemiseks logi sissePrivaatsõnumite lugemiseks logi sisse   Logi sisseLogi sisse 

Rehvid jää peal paremini haakuma??

 
Uus teema   Vasta teemale    Mudelismifoorum -> Naljaviluks
Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat  
Autor Teade
priitom



Liitunud: 16 Jan 2011
Postitusi: 458
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Esm Veeb 04, 2013 20:43    Teema: Rehvid jää peal paremini haakuma?? Vasta viitega

Kas keegi oskab soovitada mõnd vedelikku, vaha või muud ainet, mida auto rehvidele määrida, et need jää peal talvel paremini haakuks. Selleks, et saaks kiiremini driftida? Very Happy
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
prosper



Liitunud: 11 Mai 2009
Postitusi: 1618
Asukoht: Hiiumaa

PostitusPostitatud: Esm Veeb 04, 2013 20:51    Teema: Vasta viitega

Hmm? Kui haakuvad siis on ikka kehvem driftida. Või mis? Kas neile väikestele miskit naelrehve ei toodeta?
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail Vaata liikme veebilehte
priitom



Liitunud: 16 Jan 2011
Postitusi: 458
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Esm Veeb 04, 2013 21:05    Teema: Vasta viitega

Puhta jää peal käivad rattad kohapeal ringi. Naelasid ega kette ei taha- seepärast uuringi, et äkki on mingi aine olemas, mis rehvi haardumist soodustaks. Confused
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Nowotny



Liitunud: 19 Juuli 2010
Postitusi: 112

PostitusPostitatud: Esm Veeb 04, 2013 23:06    Teema: Vasta viitega

coca cola
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
Oehh



Liitunud: 12 Juuli 2007
Postitusi: 1196
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitatud: Esm Veeb 04, 2013 23:45    Teema: Vasta viitega

priitom kirjutas:
Naelasid ega kette ei taha-...

Aga määri rehvid mingi sobiva liimiga kokku veereta siis peenikese liiva sees ja lase korralikult ära kuivada.
Kevadeks kulub kindlasti maha.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail
priitom



Liitunud: 16 Jan 2011
Postitusi: 458
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Teis Veeb 05, 2013 4:29    Teema: Vasta viitega

mnjaa.. ma arvan, et kui liim kummi peal ära tahkub, siis läheb olukord hullemaks. Liimi kiht peab olema eriti õhuke, et liiv rehvi peal toimiks, aga sellise täpsusega liimida ma ei viitsi.

Pean iga rehvi kohale väikse fööni kinnitama, et kets kuum hoida Laughing
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Oehh



Liitunud: 12 Juuli 2007
Postitusi: 1196
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitatud: Teis Veeb 05, 2013 21:07    Teema: Vasta viitega

On ju olemas elastsed liimid. Näiteks WürtH müüb "Liimisprayd",
Art.-Nr. 0890 100 055-Z, 500ml purk - hinda ei tea, kui Tallinnas siis võin proovimiseks anda.

Aga igasugu Moment liime on ju ka elastseid.
Määrid või pihustad papi peale ja siis veeretad rehvi mustri pealt liimiga ja edasi siis abrassiivse puru sisse.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail
primaat



Liitunud: 22 Dets 2007
Postitusi: 412
Asukoht: võrumaa

PostitusPostitatud: Teis Veeb 05, 2013 21:36    Teema: Vasta viitega

Hmm,liimida ei viitsi,vaha justkui viitsiksid kummi peale määrida,naelu ja kette ei taha..........egas ta ikka õige ole et soojad kummid haakuvad jää peal keik-see paremini või prooviksid kummide asemele sokutada soojad hammasrattad?
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
qdwin



Liitunud: 5 Mai 2010
Postitusi: 84

PostitusPostitatud: Teis Veeb 05, 2013 21:54    Teema: Vasta viitega

Seadused on selleks et neist kõrvale hiilida. Ka loodusseadused, mis sest, et ei õnnestu. Hammakas on ainus, mis võimaldab loodusseadusi ära kasutada.

Kuradima hea lugemine õllekõrvale on siin teemas! Mõnuga võetav!
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
lauri
Administrator


Liitunud: 20 Juuli 2005
Postitusi: 3053
Asukoht: Tallinn, Estonia

PostitusPostitatud: Kolm Veeb 06, 2013 1:28    Teema: Vasta viitega

Vabandan väga, aga liigutsin selle teema "naljaviluks" alateemasse.
_________________
Lauri Laidna - www.pistik.com
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Vaata liikme veebilehte
felch



Liitunud: 22 Apr 2009
Postitusi: 1462
Asukoht: Tallinn, Nõmme

PostitusPostitatud: Kolm Veeb 06, 2013 21:28    Teema: Vasta viitega

Ärge te märkige: esimesed auruvedurid tehtigi hammastega ratastega!!! Siis saadi aru, et asjatu vaev. Vedurite driftimise omaduste kohta mul andmed puuduvad... Smile
_________________
Pole midagi paremat halvast ilmast !
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Vaata liikme veebilehte MSN Messenger
Riff



Liitunud: 3 Mai 2010
Postitusi: 1437
Asukoht: Rakvere

PostitusPostitatud: Kolm Veeb 06, 2013 23:07    Teema: Vasta viitega

Hea tähelepanek felch! Järgmine võimalus on teha nagu rongidel on asi lahendatud... vaikselt lastakse liival joosta ratta ja rööpa vahele.

Seod liivakoti ning voolikud auto peale, ning las raskusjõud teeb oma töö ära Wink Voolikutega suunad rataste juurde liivajoa Rolling Eyes
_________________
T-Rex 600 EFL DFC 3GX HV; T-Rex 600N DFC 3GX OS55 LimitedEdition HV; HK250GT - DFC 3gx savöx jne Smile ; RF 5,5G; DX9; RoboCat 280
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
primaat



Liitunud: 22 Dets 2007
Postitusi: 412
Asukoht: võrumaa

PostitusPostitatud: Nelj Veeb 07, 2013 22:06    Teema: Vasta viitega

Neid hammasratastega ronge tehakse ka praegu kuigi nad pigem trammid......ei mäletse nüüd hästi aga lõuna saksas või oli see austrias kasutatakse mägitramme millel ikka kaks rööbast aga edasi veab hammasratas st.rööbaste vahel on hammaslatt ja seda mööda siis teda tõusudest üles upitatakse.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
felch



Liitunud: 22 Apr 2009
Postitusi: 1462
Asukoht: Tallinn, Nõmme

PostitusPostitatud: Nelj Veeb 07, 2013 23:24    Teema: Vasta viitega

Rööbaste liivatamist vist ikka kasutati kui uskuda lapsepõlves loetud raamatut "Tisza kaldal" (purupunast propagandat täis aga seiklust oli ka ja muud ei viitsinudki märgata).
Huvitav kas nüüd ka liivatatakse?
Samast raamatust meenub, et veduri "driftimise" analoogi nimetati tollal puksimiseks (olukord kus rattad libisesid rööpal).
_________________
Pole midagi paremat halvast ilmast !
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Vaata liikme veebilehte MSN Messenger
Oehh



Liitunud: 12 Juuli 2007
Postitusi: 1196
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitatud: Reede Veeb 08, 2013 0:07    Teema: Vasta viitega

Rööbaste liivatamine on siiamaani kasutusel. Veduritel on rataste ees ja taga liivatoud. Kohalt liikuma saamiseks lastakse peenike liivajuga otse relsile ratta ette.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail
Kuno



Liitunud: 11 Apr 2006
Postitusi: 1416
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitatud: Reede Veeb 08, 2013 14:33    Teema: Vasta viitega

Tsiteerin::
Naelasid ega kette ei taha- seepärast uuringi
mis neil naeltel siis häda on,et ei kõlba Shocked Minuteada pole keegi siiani midagi efektiivsemat välja mõelnud.Kui tahad eriti teravaid elamusi,siis hangi piigid - võimaldavad jääl olusliselt kiiremnini sõita,kui suvel asfaldil - tunne on vapustav Cool
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
lauri
Administrator


Liitunud: 20 Juuli 2005
Postitusi: 3053
Asukoht: Tallinn, Estonia

PostitusPostitatud: Reede Veeb 08, 2013 15:45    Teema: Vasta viitega

Kui me mudelitest räägime, siis igasugu naelad kipuvad rehvist silma lendama, kuna http://www.youtube.com/watch?v=084ng55mD-I
_________________
Lauri Laidna - www.pistik.com
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Vaata liikme veebilehte
Reasta teated:   
Uus teema   Vasta teemale    Mudelismifoorum -> Naljaviluks Kõik ajad on GMT + 3 Tundi
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 1

 
Hüppa:  
Sa ei saa teha siia alafoorumisse uusi teemasid
Sa ei saa vastata siinsetele teemadele
Sa ei saa muuta oma postitusi
Sa ei saa kustutada oma postitusi
Sa ei saa hääletada küsitlustes


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group