Mudelismifoorum Mudelismifoorum
forum.pistik.com
 
 KKKKKK   OtsiOtsi   Liikmete nimekiriLiikmete nimekiri   KasutajagrupidKasutajagrupid   RegistreeriRegistreeri 
 ProfiilProfiil   Privaatsõnumite lugemiseks logi sissePrivaatsõnumite lugemiseks logi sisse   Logi sisseLogi sisse 

HK-250GT kit

 
Uus teema   Vasta teemale    Mudelismifoorum -> Algajale helikopteritest
Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat  
Autor Teade
bondikene



Liitunud: 11 Sept 2013
Postitusi: 33
Asukoht: Tartu

PostitusPostitatud: Nelj Mai 29, 2014 17:25    Teema: HK-250GT kit Vasta viitega

Terv,

Et sai selline kit hangitud.
Üritan nüüd kokkupanemisega algust teha, aga servod ei taha hästi sisse mahtuda. Kas süsinikkiud raami võib viilida või peaks liivapaberiga lihvida?
Proovisin HXT900, Corona 918'aid ja erinevaid Turnigy servosid.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Kpe



Liitunud: 2 Apr 2009
Postitusi: 659
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitatud: Nelj Mai 29, 2014 19:09    Teema: Vasta viitega

Micro servod peaks ikka ka ilma viilimiseta sinna sobima. Süsiniku lõikamisel tekib palju tervisele väga ohtlikku tolmu. See jääb elu lõpuni kopsu ja mujale ning võib tekitada tõsiseid probleeme.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
trebla



Liitunud: 29 Okt 2010
Postitusi: 1141
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitatud: Nelj Mai 29, 2014 21:31    Teema: Vasta viitega

HXT900 servod peavad sinna raami vabalt sisse mahtuma kui ikka õigetpidi paned Very Happy
_________________
TZ Frenzy V2 .50, Trex600N, GAUI Hurricane 550, HK500CMT TT, HK450V2, Trex250, HK250GT FBL, NE Solo Pro 100&125 3D, WLToys V977
GWS Mini-Dragonfly, Esky Lama V3, Nine Eagles Solo Pro II &Free Spirit
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
bondikene



Liitunud: 11 Sept 2013
Postitusi: 33
Asukoht: Tartu

PostitusPostitatud: Teis Juuni 10, 2014 13:59    Teema: Vasta viitega

Et siis järgmine nüanss millele ma üldse ei mõelnud - headspeed.

Hiina heitlikku kvaliteeti teades kõlab 5000 rpmi eluohtlikult.
Lugesin netist ka et need plastik labad mis kit'is on, ei talu üle 3800 rpmi.
Kas 3800kv mootor + 11t pinion + 3s aku = 3866 rpmi on algajale okei lendamiseks?
Senised kogemused piirduvad blade msrxi ja blade nanoga.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
trebla



Liitunud: 29 Okt 2010
Postitusi: 1141
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitatud: Teis Juuni 10, 2014 14:37    Teema: Vasta viitega

Väga hästi töötab HK250GT komplektis oleva pinioniga selline mootor:
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__14741__Turnigy_L2508A_3500_Brushless_Heli_Motor_200w_.html?strSearch=2508

See kopter lendab hästi kui rootori pöörded on vahemikus 4000-4600 rpm. Pead vaatama, mis sulle rohkem sobib, IMHO 5000 rpm on paras hard 3D lennuks.
Komplektis olevaid labasid pole HK250-l kasutanud, samas on mu Trex250 originaallabad suht samasugusest materjalist ja viga pole midagi. HK kopteril kasutan selliseid labasid:
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__10824__250_class_Fiberglass_Main_Blade_205mm.html

Loomulikult pead labad eelnevalt nii raskuskeskme kui ka kogubalansi osas hoolikalt tasakaalustama sellise riistaga:
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__12240__Main_blades_balancer_for_all_Types_of_Main_Blades_Blue_color.html
_________________
TZ Frenzy V2 .50, Trex600N, GAUI Hurricane 550, HK500CMT TT, HK450V2, Trex250, HK250GT FBL, NE Solo Pro 100&125 3D, WLToys V977
GWS Mini-Dragonfly, Esky Lama V3, Nine Eagles Solo Pro II &Free Spirit
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
bondikene



Liitunud: 11 Sept 2013
Postitusi: 33
Asukoht: Tartu

PostitusPostitatud: Nelj Juuni 12, 2014 22:16    Teema: Vasta viitega

Millised pinionid main geariga üldse sobivad?
Kui HKs on kirjas "pinion gear 2.3mm/0.4M 11T", siis mida see "0.4M" näitab?

Labade balansseerimine on uus asi minu jaoks. Leidsin YT video https://www.youtube.com/watch?v=DgOxjuyDs54, et saab ka ilma selle balansserita teha.

Palju eestis 250'eid lendamas on üldse? Tundub et 450+ on popimad?
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
trebla



Liitunud: 29 Okt 2010
Postitusi: 1141
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitatud: Reede Juuni 13, 2014 10:08    Teema: Vasta viitega

Raskuskeskme leidmiseks pole seda kaalu vaja aga kogubalansi jaoks on kaal parem kui selle kruvi ja klaasidega. Olen ise ka parema puudumisel nii teinud kuid isegi 450 labade puhul on see meetod tunduvalt ebatäpsem kui balansseerijaga, kõik sõltub klaaside servade omadustest ja kruvi keerme asendist. 250 klassi labade puhul jääb see IMHO liiga ebatäpseks. Palju 250 klassi kopteritega lendajaid Eestis on, seda ei tea, 450 klassi kopter on tuule suhtes tunduvalt tuimem ja käsitsemine-kokkupanek ka lihtsam. 500 klass on tuule suhtes veel rahulikum ja suurema inertsi tõttu tundub stabiilsem, kokkupanek nõuab aga paremat kvaliteeti ja paremaid komponente. Samas tulevad õiged refleksid sellega aeglasemalt kätte kui 450 klassi kopteriga.

0.4M näitab hammasratta moodulit, pinion ja peahammakas peavad ikka sama mooduliga olema, HK250 on moodul 0,4 ja HK450 0,5
_________________
TZ Frenzy V2 .50, Trex600N, GAUI Hurricane 550, HK500CMT TT, HK450V2, Trex250, HK250GT FBL, NE Solo Pro 100&125 3D, WLToys V977
GWS Mini-Dragonfly, Esky Lama V3, Nine Eagles Solo Pro II &Free Spirit
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
bondikene



Liitunud: 11 Sept 2013
Postitusi: 33
Asukoht: Tartu

PostitusPostitatud: Teis Juuni 24, 2014 16:35    Teema: Vasta viitega

Kui HK leht väidab õieti, et see 3500kv mootor on 2,3mm võlliga, siis kit-i hammakas loksub selle otsas (nagu ta loksub minu 3800kv mootori otsas).

Valisin siis 12T hammaka, mis peaks headspead'i 4200 kanti viima.

Gyro sai natuke viltu peale, kas selle peaks otseks ajama?


Panin heli kokku ja lasin tal natuke põrandal vurada poole gaasiga, et näha kas midagi plahvatab Wink
Ei plahvatanud, aga canopy kinnitus vibras lahti. Ilmselt keerasin vindi ära/üle ja see ei püsi enam.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
trebla



Liitunud: 29 Okt 2010
Postitusi: 1141
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitatud: Teis Juuni 24, 2014 16:44    Teema: Vasta viitega

bondikene kirjutas:
Kui HK leht väidab õieti, et see 3500kv mootor on 2,3mm võlliga, siis kit-i hammakas loksub selle otsas (nagu ta loksub minu 3800kv mootori otsas).


Tegelikult on sellel mootoril 2,5mm võll, HK valetab Wink
Kui HK 250GT pinioni muudetud pole siis läheb täpselt sellele võllile.

Güro pole sul natuke viltu vaid suisa diagonaalis. Mida täpsemalt sa selle kopteri teljele asetad, seda paremini saba hoiab
_________________
TZ Frenzy V2 .50, Trex600N, GAUI Hurricane 550, HK500CMT TT, HK450V2, Trex250, HK250GT FBL, NE Solo Pro 100&125 3D, WLToys V977
GWS Mini-Dragonfly, Esky Lama V3, Nine Eagles Solo Pro II &Free Spirit
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
bondikene



Liitunud: 11 Sept 2013
Postitusi: 33
Asukoht: Tartu

PostitusPostitatud: Teis Juuni 24, 2014 17:31    Teema: Vasta viitega

9XR seadminr oli paras peavalu. "9xr and 250" guugeldamine ei andnud tulemusi. Lõpuks mõtlesin et 450 ja 250 on sarnased ja võtsin aluseks http://openrcforums.com/forum/viewtopic.php?f=57&t=510#p6129 threadist .eepe faili. Tõstsin kanalid õigesse järjekorda ja revertisin kanaleid kuni sain asja käima.

Kumba võiks eelistada - kas CYC või AIL/ELE väärtusi?
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
trebla



Liitunud: 29 Okt 2010
Postitusi: 1141
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitatud: Teis Juuni 24, 2014 18:10    Teema: Vasta viitega

bondikene kirjutas:
9XR seadminr oli paras peavalu. "9xr and 250" guugeldamine ei andnud tulemusi. Lõpuks mõtlesin et 450 ja 250 on sarnased ja võtsin aluseks http://openrcforums.com/forum/viewtopic.php?f=57&t=510#p6129 threadist .eepe faili. Tõstsin kanalid õigesse järjekorda ja revertisin kanaleid kuni sain asja käima.

Kumba võiks eelistada - kas CYC või AIL/ELE väärtusi?


Kõk sõltub, kummat pidi servod töötavad, minul näiteks on Trex250 (HK250 on mul FBL-iks tehtud ja seal kõik teisiti):

Heli setup 3/11:

Swash type 120
Collective CH11
Swash ring 0
ELE dir. REV
AIL dir. REV
COL dir. NOR

MIXER 5/11:

CH1 51% CYC2
CH2 51% CYC1
CH3 100%THR !RUDc1 (Normal mode throttle curve)
R100%THR RUDc3 (Idle up mode throttle curve)
R-100%HALF THR (throttle cut)
CH4 100%RUD
CH5 -40% FULL AIL (güro gain rate mode)
R 20% Full !AIL (güro gain head lock mode)
CH6 51% CYC3


CH11 75%THR !RUDc4 (Normal mode pitch curve)
+ 75%THR RUDc5 (Idle up pitch curve)
+ 75%THR THRc5 (throttle cut pitch curve)


REVERSE 7/11:

CH1 NOR
CH2 REV
CH3 NOR
CH4 REV
CH5 NOR
CH6 REV


Sul võib teisiti välja kukkuda, aga vahet pole mis on reversis ja mis mitte, peaasi, et kokkuvõttes kõik õigetpidi töötab Wink
_________________
TZ Frenzy V2 .50, Trex600N, GAUI Hurricane 550, HK500CMT TT, HK450V2, Trex250, HK250GT FBL, NE Solo Pro 100&125 3D, WLToys V977
GWS Mini-Dragonfly, Esky Lama V3, Nine Eagles Solo Pro II &Free Spirit
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
bondikene



Liitunud: 11 Sept 2013
Postitusi: 33
Asukoht: Tartu

PostitusPostitatud: Teis Juuni 24, 2014 22:31    Teema: Vasta viitega

Kas swash ring ei peaks nullist suurem olema?

Mis selle CH11 mõte on?

Sabas on ka paar kruvi mida tahaks pingutada, aga need on vist liimitud - ei liigu. Ja puru ei taha ka keerata.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
trebla



Liitunud: 29 Okt 2010
Postitusi: 1141
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitatud: Kolm Juuni 25, 2014 20:11    Teema: Vasta viitega

bondikene kirjutas:
Kas swash ring ei peaks nullist suurem olema?

Mis selle CH11 mõte on?

Sabas on ka paar kruvi mida tahaks pingutada, aga need on vist liimitud - ei liigu. Ja puru ei taha ka keerata.


Selle swashi ringi kohta pole huvi tundnud ja nagu ei sega ka Very Happy

CH11 ongi swashi mikser mis paneb servod kollektiivselt tööle (eCCPM). Ilma tolle mikserita selle kopteri swashi mehaanika ei toimi.

Liiga kõvasti kinni liimitud kruve võib proovida jootekolvi otsaga kuumutada, siis läheb keermeliim pehmemaks.
_________________
TZ Frenzy V2 .50, Trex600N, GAUI Hurricane 550, HK500CMT TT, HK450V2, Trex250, HK250GT FBL, NE Solo Pro 100&125 3D, WLToys V977
GWS Mini-Dragonfly, Esky Lama V3, Nine Eagles Solo Pro II &Free Spirit
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
bondikene



Liitunud: 11 Sept 2013
Postitusi: 33
Asukoht: Tartu

PostitusPostitatud: Nelj Juuni 26, 2014 16:14    Teema: Vasta viitega

Eile hakkas sabast juppe pudenema.
Vasemas küljeplaadis andsid kruvid järele ja teisele tõmbas mõra sisse.
Pilt tuli tiba udune, aga sellest alumiiniumjupist mis sabatoru otsa läheb, on osa keermeid kadunud.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
trebla



Liitunud: 29 Okt 2010
Postitusi: 1141
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitatud: Nelj Juuni 26, 2014 22:56    Teema: Vasta viitega

Sellise pisikese asja juures ei maksa suurt jõudu rakendada. Kruvid peaks mõistliku jõuga kinni keerama ja kindlasti sinist (sellele võib ka punast) keermeliimi tilgake igale kruvile otsa peale enne sisse keeramist. Mul on sellel kopteril jupid ainult krässi järel ise küljest tulnud Wink
_________________
TZ Frenzy V2 .50, Trex600N, GAUI Hurricane 550, HK500CMT TT, HK450V2, Trex250, HK250GT FBL, NE Solo Pro 100&125 3D, WLToys V977
GWS Mini-Dragonfly, Esky Lama V3, Nine Eagles Solo Pro II &Free Spirit
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
bondikene



Liitunud: 11 Sept 2013
Postitusi: 33
Asukoht: Tartu

PostitusPostitatud: Teis Juuli 01, 2014 20:53    Teema: Vasta viitega

Ma vist sain gyro seadetest valesti aru (9xr ja assan ga-250).

Ma mõtlesin, et rate mode low gain=-100 ja high gain=-1 ning
HH mode low gain=+1 ja high gain=+100.

Aga rate modes on vist vastupidi hoops?
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Kpe



Liitunud: 2 Apr 2009
Postitusi: 659
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitatud: Teis Juuli 01, 2014 21:25    Teema: Vasta viitega

bondikene kirjutas:
Kas swash ring ei peaks nullist suurem olema?

Mis selle CH11 mõte on?



Swash ring`i mõte tekib kunagi hiljem. Siis kui cyclic ja pitch nurk läheb suureks ja neid ka maksimaalselt ära kasutatakse lennu ajal. Ehk siis teisisõnu 3D lendamisel lingistiku kinnikiilumise vältimiseks. Kuni "inverted" lennata ei oska on targem jätta see funktsioon INH
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
trebla



Liitunud: 29 Okt 2010
Postitusi: 1141
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitatud: Nelj Juuli 03, 2014 23:47    Teema: Vasta viitega

bondikene kirjutas:
Ma vist sain gyro seadetest valesti aru (9xr ja assan ga-250).

Ma mõtlesin, et rate mode low gain=-100 ja high gain=-1 ning
HH mode low gain=+1 ja high gain=+100.

Aga rate modes on vist vastupidi hoops?


Vaata mis güro teeb- head lock modes peab sinine led põlema. Siis häälestadki vastavat numbrit CH5 mikseri juures (! märk tähendab, et lüliti on 0 asendis). Kõik sõltub mis güro kasutad ja kas CH5 on reversis või mitte, see mõjutab kummat pidi need güro moded jäävad.
_________________
TZ Frenzy V2 .50, Trex600N, GAUI Hurricane 550, HK500CMT TT, HK450V2, Trex250, HK250GT FBL, NE Solo Pro 100&125 3D, WLToys V977
GWS Mini-Dragonfly, Esky Lama V3, Nine Eagles Solo Pro II &Free Spirit
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
bondikene



Liitunud: 11 Sept 2013
Postitusi: 33
Asukoht: Tartu

PostitusPostitatud: Esm Juuli 28, 2014 21:59    Teema: Vasta viitega

Kas eestis võib leida kuskilt ka keerlevat alust (turntable)?
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Reasta teated:   
Uus teema   Vasta teemale    Mudelismifoorum -> Algajale helikopteritest Kõik ajad on GMT + 3 Tundi
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 1

 
Hüppa:  
Sa ei saa teha siia alafoorumisse uusi teemasid
Sa ei saa vastata siinsetele teemadele
Sa ei saa muuta oma postitusi
Sa ei saa kustutada oma postitusi
Sa ei saa hääletada küsitlustes


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group