Mudelismifoorum Mudelismifoorum
forum.pistik.com
 
 KKKKKK   OtsiOtsi   Liikmete nimekiriLiikmete nimekiri   KasutajagrupidKasutajagrupid   RegistreeriRegistreeri 
 ProfiilProfiil   Privaatsõnumite lugemiseks logi sissePrivaatsõnumite lugemiseks logi sisse   Logi sisseLogi sisse 

probleem nitromootoriga

 
Uus teema   Vasta teemale    Mudelismifoorum -> Mootorid, kütus, akud
Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat  
Autor Teade
Risto19



Liitunud: 8 Juuni 2010
Postitusi: 57
Asukoht: Harjumaa

PostitusPostitatud: Nelj Juuni 20, 2013 21:11    Teema: probleem nitromootoriga Vasta viitega

Tere,
Mul selline mure, et ostsin matsalt endale Katana ning endal oli olemas ASP 2 taktiline nitro mootor. Kruttisin selle ilusti peale, aga nüüd olen mitu päeva jännand, et mootor korralikult tööle saada. Läheb ilusti käima ja värki, isegi pöördesse läheb nüüd nii nagu peab, aga kohe, kui pöördeid maha lasen jääb mootor seisma ja on kuum. Ehk oskab keegi nõu anda, milles võib seisneda viga ning kuidas seda viga likvideerida. Oleksin väga tänulik, tahaks aparaadi kiiremas korras korralikult tööle saada, et saaks veel enne sõjaväge õhus käidud, muidu jääb lennuk 11 kuuks kapiotsa tolmu koguma.
Vend arvas, et äkki on mootorilaagrid kutud ja see kuidagi mõjutab. Kas see võib olla põhjuseks?
_________________
tel:56950993
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
särts



Liitunud: 8 Nov 2008
Postitusi: 667

PostitusPostitatud: Nelj Juuni 20, 2013 21:57    Teema: mootor Vasta viitega

Üks põhjus mootori kuumenemiseks on lahja küttesegu(õhku palju kütet vähe).Reguleerimine aitab.Teine asi mis küte on,kas valmis segu kus midagi määrivat ka sees on?Muidu vana motoristide nali et õli viga ei onud,õli lihtsalt ei olnud.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Risto19



Liitunud: 8 Juuni 2010
Postitusi: 57
Asukoht: Harjumaa

PostitusPostitatud: Nelj Juuni 20, 2013 22:42    Teema: Vasta viitega

10% segu on
_________________
tel:56950993
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Riff



Liitunud: 3 Mai 2010
Postitusi: 1437
Asukoht: Rakvere

PostitusPostitatud: Reede Juuni 21, 2013 8:26    Teema: Vasta viitega

Viimati, kui sai nitromootoriga jännatud lähtusin seadistuste juures mootori temperatuurist ja mitte tossu kogusest. Lisaks muidugi kuuleb, kas mootor töötab stabiilselt ning on piisavalt jõudu.

APS mootori töötemperatuur ma ei tea, kuid OS 91 suurusega mootor töötas hästi 70-90 kraadi C juures.
_________________
T-Rex 600 EFL DFC 3GX HV; T-Rex 600N DFC 3GX OS55 LimitedEdition HV; HK250GT - DFC 3gx savöx jne Smile ; RF 5,5G; DX9; RoboCat 280
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Kuno



Liitunud: 11 Apr 2006
Postitusi: 1416
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitatud: Reede Juuni 21, 2013 16:44    Teema: Vasta viitega

Esimese asjana püüa küttesegu teha nii rikkaks kui võimalik,kui see ei aita,vaata kas karburaator on korralikult kinni,et ei saaks lisaõhku.Kasutatud mootor võib olla ka juba nii kulunud,et soojaks minnes kaob kompressioon - siis on ka nii,et kui lased pöörded maha,sureb välja.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Kpe



Liitunud: 2 Apr 2009
Postitusi: 660
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitatud: Reede Juuni 21, 2013 20:56    Teema: Vasta viitega

Kuumaks võib mootor minna ka vigaste laagrite tõttu. Ja kui ka kütuse segu on korras, ei taha ülekuumenenud mootor korralikult käia.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Raits



Liitunud: 31 Aug 2006
Postitusi: 560
Asukoht: Keila

PostitusPostitatud: Esm Juuni 24, 2013 22:14    Teema: Vasta viitega

põhjus võib olla ka lliga suures propis
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail
Risto19



Liitunud: 8 Juuni 2010
Postitusi: 57
Asukoht: Harjumaa

PostitusPostitatud: Reede Apr 04, 2014 19:41    Teema: uus probleem Vasta viitega

Ei hakka siis uut teemat tegema. Enivei probleem nüüd säärane, et kui hoian karburaatoril või sumpal näppu peal, tuleb küte kenasti üles, aga nii kui näpp maha võetud saab. Vajub küte kohe tagasi. Ehk oskab keegi aidata, milles võib olla probleem?
_________________
tel:56950993
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
trebla



Liitunud: 29 Okt 2010
Postitusi: 1141
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitatud: Reede Apr 04, 2014 20:12    Teema: Vasta viitega

Mis torud sul paagis on? Vahel on juhtunud (eriti nende mustade plasttorudega), et ei jõua kütet peale imeda toru suure takistuse tõttu. Toru võib umbes ka olla. Teine variant, et kuskil tihend lekib, neid seal mitmes kohas, kontrolli, et kõik korralikult kinni oleks.
_________________
TZ Frenzy V2 .50, Trex600N, GAUI Hurricane 550, HK500CMT TT, HK450V2, Trex250, HK250GT FBL, NE Solo Pro 100&125 3D, WLToys V977
GWS Mini-Dragonfly, Esky Lama V3, Nine Eagles Solo Pro II &Free Spirit
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Risto19



Liitunud: 8 Juuni 2010
Postitusi: 57
Asukoht: Harjumaa

PostitusPostitatud: Reede Apr 04, 2014 20:15    Teema: Vasta viitega

Torud metall ikka, aga tihendeid mõtlesin isegi, et äkki nendega jama. Aga kui tekib veel mõtteid, siis olen tänulik igasuguse info eest
_________________
tel:56950993
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
trebla



Liitunud: 29 Okt 2010
Postitusi: 1141
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitatud: Reede Apr 04, 2014 20:34    Teema: Vasta viitega

Võib muidugi ka alarõhk tekkida kui ventilatsioon kehva sumpast, aga vaata kui karpa düüs on võrreldes kütusetasemega liiga kõrgel siis tekib ka selline jama.
_________________
TZ Frenzy V2 .50, Trex600N, GAUI Hurricane 550, HK500CMT TT, HK450V2, Trex250, HK250GT FBL, NE Solo Pro 100&125 3D, WLToys V977
GWS Mini-Dragonfly, Esky Lama V3, Nine Eagles Solo Pro II &Free Spirit
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Ropka



Liitunud: 12 Juuni 2006
Postitusi: 1442
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitatud: Reede Apr 04, 2014 20:41    Teema: Vasta viitega

kas paak liiga madalal ei ole karburaatori suhtes?
_________________
kogun vanu vene lennukimootoreid
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
Oehh



Liitunud: 12 Juuli 2007
Postitusi: 1196
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitatud: Reede Apr 04, 2014 23:08    Teema: Vasta viitega

Risto19 kirjutas:
...kui hoian karburaatoril või sumpal näppu peal, tuleb küte kenasti üles, aga nii kui näpp maha võetud saab. Vajub küte kohe tagasi.

Iagti normaalne nähtus kui paak liiga madalal.
Kui voolikutes/ühendustes oleks lekkeid/õhu sisseimemise kohti siis kas ei veaks üldse kütet üles
või vajuks ka siis alla kui näppu difuuseril või sumpal hoiad.

Tõsta paak (kütuse nivoo) kartreriga ühele joonele.
Mõned sentimeetrid võib ju muidugi olla allpool aga mitte vaks või kaks.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail
Risto19



Liitunud: 8 Juuni 2010
Postitusi: 57
Asukoht: Harjumaa

PostitusPostitatud: Reede Apr 04, 2014 23:18    Teema: Vasta viitega

Selge, katsetan kindlasti paagi tõstmist:)
_________________
tel:56950993
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Risto19



Liitunud: 8 Juuni 2010
Postitusi: 57
Asukoht: Harjumaa

PostitusPostitatud: Püh Apr 06, 2014 15:54    Teema: Töötab Vasta viitega

Tänan nõuannete eest. Sain mootori tööle, nüüd vaja veel õiget ilma:)
_________________
tel:56950993
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Reasta teated:   
Uus teema   Vasta teemale    Mudelismifoorum -> Mootorid, kütus, akud Kõik ajad on GMT + 3 Tundi
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 1

 
Hüppa:  
Sa ei saa teha siia alafoorumisse uusi teemasid
Sa ei saa vastata siinsetele teemadele
Sa ei saa muuta oma postitusi
Sa ei saa kustutada oma postitusi
Sa ei saa hääletada küsitlustes


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group