 |
Mudelismifoorum forum.pistik.com
|
|
Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat |
Autor |
Teade |
tikka

Liitunud: 31 Jan 2007 Postitusi: 902 Asukoht: Rakvere
|
Postitatud: Püh Aug 26, 2012 19:12 Teema: |
|
|
Oli tõesti vägev üritus. Reaktiivi lend oli muljetavaldav. Vaatasin enda kõrgused üle, need siis vastavalt: 155m, 222m, 208m, 226m, 192m, 194m ja 209m. |
|
Tagasi üles |
|
 |
Marek
Liitunud: 26 Juuli 2005 Postitusi: 2912
|
|
Tagasi üles |
|
 |
marks
Liitunud: 16 Märts 2009 Postitusi: 27 Asukoht: Tartu
|
|
Tagasi üles |
|
 |
[J]
Liitunud: 28 Aug 2005 Postitusi: 2776 Asukoht: Tallinn
|
Postitatud: Nelj Aug 30, 2012 12:39 Teema: |
|
|
F5J klassis oli sellel võistlusel juba pooltel võistlejatel lennukitel FAI reeglitele vastavad kõrgusemõõtjad #2 BASIC või uuem variant RC Multi 2 ( http://www.rc-electronics.org/index.php?link=rc_multi2 ), kuigi võisteldakse alles vanade reeglite kohaselt.
Peale võistlust on päris õpetlik lendude diagrammidelt leitud "mulle" ja "mullides" püsimist uurida
GPS-i mooduli lisamisel saaks veel lennutrajektoori ja kõik muugi, mida GPS võimaldab.
Kuna lennukipilte seekord pildistada ei jõudnud, minu viimase, 7. lennu pilt:
Vorbusel oli nimelt huvitav ilm. Võimsaid "mulle", vähemalt minu jaoks, seekord ei leidunud ja tuli pidevalt üritada õhus püsida küllalt madal ja nõrkade tõusvate õhuvoolude abil. |
|
Tagasi üles |
|
 |
|
|
Sa ei saa teha siia alafoorumisse uusi teemasid Sa ei saa vastata siinsetele teemadele Sa ei saa muuta oma postitusi Sa ei saa kustutada oma postitusi Sa ei saa hääletada küsitlustes
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|