Mudelismifoorum Mudelismifoorum
forum.pistik.com
 
 KKKKKK   OtsiOtsi   Liikmete nimekiriLiikmete nimekiri   KasutajagrupidKasutajagrupid   RegistreeriRegistreeri 
 ProfiilProfiil   Privaatsõnumite lugemiseks logi sissePrivaatsõnumite lugemiseks logi sisse   Logi sisseLogi sisse 

Mootor ja tema sees olev suits..

 
Uus teema   Vasta teemale    Mudelismifoorum -> Multikopterid, Droonid
Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat  
Autor Teade
Germo7



Liitunud: 13 Sept 2016
Postitusi: 34
Asukoht: Tartumaa

PostitusPostitatud: Püh Okt 16, 2016 23:53    Teema: Mootor ja tema sees olev suits.. Vasta viitega

Kas see on tavaline asi ,et ilma harjadeta mootor selle suitsu mis talle tehases sisse on pandud on ,laseb keset lendu lambist välja ? Smile Või see on nt seotud odavate hiina mootoritega.. Tegemist Eachine falcon 250ga millel ca 8eur maksvad 2204 2300KV mootorid on.. Asi suhteliselt uus 30 min vb kokku lennanud..akud on lubatud 2s-4s talle..tollel hetkel lendasin 4s akuga..nägin tossu ja järgmisel hetkel tuli tiirutades racer maa poole..

Kui nüüd hiljem mootorit uurida ,siis tundub nagu oleks lakk enamus mähistel sulama läinud, justkui oleks mootoril suurest koormusest ülekuumenemine tekkinud ja ta mähised lühisesse küpsetanud...
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Moosivaras



Liitunud: 12 Dets 2015
Postitusi: 105

PostitusPostitatud: Esm Okt 17, 2016 6:51    Teema: Vasta viitega

Küpsetasid kokku jah. Põhjuseid, miks mootor üle kuumeneb on mitmeid.
kehva seadistus, mingi praak, ülekoormus jm. Kui alla tulles olid ka teised mootorid tulised, siis ilmselt seadistuse viga.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Germo7



Liitunud: 13 Sept 2016
Postitusi: 34
Asukoht: Tartumaa

PostitusPostitatud: Esm Okt 17, 2016 23:22    Teema: Vasta viitega

Moosivaras kirjutas:
Küpsetasid kokku jah. Põhjuseid, miks mootor üle kuumeneb on mitmeid.
kehva seadistus, mingi praak, ülekoormus jm. Kui alla tulles olid ka teised mootorid tulised, siis ilmselt seadistuse viga.


Teised mootorid ei olnud kuumad..ja see ka kuum ei tundunud..vb jõudis selle ca 20 sekundiga maha jahtuda kui temani jõudsin..

Aga mis sa selle seadistamise vea all mõtled täpsemalt.. ?
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Moosivaras



Liitunud: 12 Dets 2015
Postitusi: 105

PostitusPostitatud: Teis Okt 18, 2016 20:36    Teema: Vasta viitega

Germo7 kirjutas:
Moosivaras kirjutas:
Küpsetasid kokku jah. Põhjuseid, miks mootor üle kuumeneb on mitmeid.
kehva seadistus, mingi praak, ülekoormus jm. Kui alla tulles olid ka teised mootorid tulised, siis ilmselt seadistuse viga.


Teised mootorid ei olnud kuumad..ja see ka kuum ei tundunud..vb jõudis selle ca 20 sekundiga maha jahtuda kui temani jõudsin..

Aga mis sa selle seadistamise vea all mõtled täpsemalt.. ?


PID'id paigast ära ajavad mootorid kuumaks. Häälest saab aru kui enda ligidal (sirgete proppidega) hooverdad. Mootorid ei tohi kõrina moodi häält teha.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Germo7



Liitunud: 13 Sept 2016
Postitusi: 34
Asukoht: Tartumaa

PostitusPostitatud: Kolm Okt 19, 2016 0:37    Teema: Vasta viitega

Okey tänx, järgmine kord kuulan peale seadmistamist mis häält mootorid teevad..
Esc-sid ka ma kalibreeritud Cleanflight-is ei saanud..saan protsedurist aru kuidas teha..aga mootorid seda laulu ei tee.. lihtsalt piiksuvad .. Siis ei jäänud muud üle ,kui lihtsalt keerasin mootori pöörete alguse sinna ,kust kõik nad ilusti korraga järgi tulevad.. ja kõik tundus ilusti toimivat,ka ilma kalibreerimata..
Sellega ei saa see küpsetamine seotud olla..?
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Germo7



Liitunud: 13 Sept 2016
Postitusi: 34
Asukoht: Tartumaa

PostitusPostitatud: Teis Jan 03, 2017 20:13    Teema: Vasta viitega

Selline värk ,et vahepeal on veel kaks mootorit ära põlenud selle sama ESC küljes ehk sama käpa peal.. Esimese mootori puhul tundus ,et 4s aku ja palju painutamist..aga nüüd järgmised on lambist ära põlenud.. Viimane oli siis täna, lendasin rahulikult 3s akuga 50% kaasiga ,järsku tegi uperpalli ja kukkus alla.. Ja kui temani jõudsin siis mootorid olid kõik jahedad aga ühel oli kärsahais juures ,ja jälle selle käpa mootor mida juba korduvalt vahetanud olen.. Proovisin korra mootoreid ringi lasta..midagi ei saanud aru ,et viga oleks..siis prillid pähe ja uuesti lendu..aga siis jättis mootor vahele..nagu poleks korralikult voolu saanud ja lasi viimase tossu välja Very Happy
Kas see,et ma ei ole saanud ESC-d korralikult kalibreeritud (panen siia video ka mis piipe ta teeb ,kui cleanflightis kalbireerimist teha https://youtu.be/5uK8UzmrKOE ja oota kaua tahad, ei tee seda õiget laulu..lõpus viimane pikem piiip on peale seda, kui kaasi cleanflightis maha tõmban...Kas ESC -de edukal kalibreerimisel peab alati ja ükskõik milliste ESC-de puhul see ilus laul tulema?) võib olla põhjuseks ,et ühe esc taga 3 mootorit ära põlenud on? Googledasin mis ma googeldasin aga kõik räägivad ,et see on tähtis aga kas see ka midagi sellist korda võib saata ?
PID tuuningust oli ka siin varem juttu..et äkki selle probleem..aga ma olen vahepeal neid vähe ringi seadistanud..õigemini pm kopeerinud rcgrupp Eachine falconi teema alt ,kus mõni tegija on enda omasid jaganud ja teised kiitnud Smile
Siis kas on võimalik ,et ESC on ise vigane, ja ei saa mootori tagasisidest korralikult aru...annab mõnda mähisesse valel aja faasi või jätab nt ühe mähise üldse ilma vahepeal.. !?
Viimane variant ,et kas nt kui FC poolt tulev ja ESC-sse minev signaali pistik peaks halvasti ühendust andma kas ka siis oleks võimaik selline põlemiste seeria? Küsin seda selle pärast ,et peale ühte suuremat kukkumist kunagi olid kõigi nelja ESC pistikud pesadest välja tulnud, ühesõnaga need pistikud on antud mudelil küllalti kehvad..ja vb ei anna hästi ühendust aeg-ajalt..

Et äkki keegi viitsib kaasa mõelda ja nati nõu anda nõutule Smile
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
MellK



Liitunud: 16 Juuli 2014
Postitusi: 290
Asukoht: Tartu

PostitusPostitatud: Teis Jan 03, 2017 21:07    Teema: Vasta viitega

https://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?2554039-Can-an-ESC-Burn-the-motor-and-can-the-motor-burn-the-ESC
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Vaata liikme veebilehte
Germo7



Liitunud: 13 Sept 2016
Postitusi: 34
Asukoht: Tartumaa

PostitusPostitatud: Kolm Jan 04, 2017 3:39    Teema: Vasta viitega

Tuleb välja ,et selle viimase mootori põlemises olen ma ise süüdi Crying or Very sad
Peale ESC ümbert termokahaneva lahti lõikamist oli asi selge, üks mootori kolmest otsast oli ESC küljest lahti murdunud ja sädeles seal.. Kehva jootmine + mitmed ja mitmed avariid olid seekord süüdi ..
Aga mis varasematel kordadel vigastus on olnud..see jääb veel lahendmata seekord.. Aga elame - näeme ,ega see viimaseks põlenud mootoriks ei jää Laughing
Eks ma kurdan edasi järgmisel korral Very Happy
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
felch



Liitunud: 22 Apr 2009
Postitusi: 1462
Asukoht: Tallinn, Nõmme

PostitusPostitatud: Reede Jan 06, 2017 23:31    Teema: Vasta viitega

Ei ole viga PID-sätetes ega vist ka mitte halvas kontaktis sest viimane põhjustaks lihtsalt ESCi reseti ja mootori seiskumise. Pakun, et too ESC ise on süüdi. Mingi detaili viga või halb jooteühendus (tehasest). Kõrbenud isolatsiooniga mähised viitavad liiga suurele voolule mis saab tulla vaid "failivast" ESCist.
_________________
Pole midagi paremat halvast ilmast !
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Vaata liikme veebilehte MSN Messenger
Reasta teated:   
Uus teema   Vasta teemale    Mudelismifoorum -> Multikopterid, Droonid Kõik ajad on GMT + 3 Tundi
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 1

 
Hüppa:  
Sa ei saa teha siia alafoorumisse uusi teemasid
Sa ei saa vastata siinsetele teemadele
Sa ei saa muuta oma postitusi
Sa ei saa kustutada oma postitusi
Sa ei saa hääletada küsitlustes


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group