Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat |
Autor |
Teade |
felch

Liitunud: 22 Apr 2009 Postitusi: 1462 Asukoht: Tallinn, Nõmme
|
|
Tagasi üles |
|
 |
andrias

Liitunud: 3 Sept 2007 Postitusi: 171 Asukoht: Tartu
|
Postitatud: Nelj Sept 09, 2010 8:35 Teema: |
|
|
Väheusutav, et päris ilma elektriolemasoluta on võimalik siukest asja õhus hoida. Hävitajatel käib nt mootorite seiskumise korral voolu tootmine nn. tuulegeneraatori abil, mida käitab lennuki suhtes vastuliikuv õhuvool. Väike generaator tootis ikka üllatavalt palju voolu 3...5kW kanti. Kindlasti on teiste lennumasinate sellise elementaarse rikke abinõuks väljamõeldud midagi tõhusat. Aga sellise risu edukas maandamine sellises seisus on küll märkimisväärne. Tubli pilooditöö  _________________ targutamise maailmameister e. Annaks jumal häda, küll abi ikka saab.
Trainer Mex-S. Tigre 45
Kanal 70 |
|
Tagasi üles |
|
 |
ussimuna
Liitunud: 14 Veeb 2008 Postitusi: 916 Asukoht: Elva
|
Postitatud: Nelj Sept 09, 2010 9:31 Teema: Re: TU-154 maandus ...õnnelikult |
|
|
Tsiteerin:: | hüdraulika, ok aga kuidas rõhku ülal hoitakse? |
... kaks meest pumba juurde .... Teliku on nad ka ju kuidagi välja ajanud. |
|
Tagasi üles |
|
 |
titan

Liitunud: 15 Mai 2009 Postitusi: 981
|
Postitatud: Nelj Sept 09, 2010 9:40 Teema: |
|
|
Endiste nõukogude inimeste karastus annab tunda,hakkama pead saama igas olukorras.
Aga et nad selle asfaldijupi sealt taigast üles leidsid on ise ime juba. Või on ohuolukorraks neil selliste mahajäätud lennuväljade nimekiri koos asukohtadega, mis jäävad nende lennukoridori alla
Tsiteerin:: | ... kaks meest pumba juurde .... Teliku on nad ka ju kuidagi välja ajanud. |
Ega ta päris elektrita ikka olla ei saanud jah! Muidu oleks tellisena alla sadanud. _________________ Raptor X50/Airwolf/Mi-24 Hint/Agusta 109/AH-1 Cobra/T-28 Trojan
don`t fly faste then yours angel can fly! |
|
Tagasi üles |
|
 |
ak

Liitunud: 20 Juuli 2007 Postitusi: 549 Asukoht: Tallinn
|
|
Tagasi üles |
|
 |
[J]
Liitunud: 28 Aug 2005 Postitusi: 2752 Asukoht: Tallinn
|
Postitatud: Nelj Sept 09, 2010 12:36 Teema: |
|
|
Lendurid, kes sealkandis lendavad, räägivad, et siberi metsad on täis allakukkunud lennukeid. Teid seal pole ja kuhu kukub, sinna rusud jäävad. |
|
Tagasi üles |
|
 |
felch

Liitunud: 22 Apr 2009 Postitusi: 1462 Asukoht: Tallinn, Nõmme
|
Postitatud: Nelj Sept 09, 2010 14:18 Teema: |
|
|
"Nevertheless, there are reports the airline is planning eventually to return the plane into operation."
Et siis sama vanaraud tõuseb uuesti õhku !? _________________ Pole midagi paremat halvast ilmast ! |
|
Tagasi üles |
|
 |
rallikas

Liitunud: 28 Veeb 2007 Postitusi: 430
|
Postitatud: Nelj Sept 09, 2010 15:45 Teema: |
|
|
"After evacuating the aircraft and whilst awaiting rescue, some of the passengers searched for mushrooms, a popular pastime in Russia"
 |
|
Tagasi üles |
|
 |
andi
Liitunud: 23 Aug 2010 Postitusi: 140 Asukoht: Harjumaa, Järvamaa
|
Postitatud: Nelj Sept 09, 2010 20:14 Teema: |
|
|
andrias kirjutas: | Väheusutav, et päris ilma elektriolemasoluta on võimalik siukest asja õhus hoida.
---
Kindlasti on teiste lennumasinate sellise elementaarse rikke abinõuks väljamõeldud midagi tõhusat. Aga sellise risu edukas maandamine sellises seisus on küll märkimisväärne. Tubli pilooditöö  |
Tasub ehk tähele panna, et meie B-737 on veel üks viimastest lennukitest, kus elektroonika on dubleeritud mehhaanikaga ehk trossidega juhisest liikuvate pindadeni. On võimalik maandada ka juhul, kui rott kaabli läbi närib.
Moodsamad lainerid on kahjuks põhimõttel, et elektroonikat dubleerib elektroonika. Eks muidugi 747 jaoks oleks vaja ka Kalevipoega juhist hoidma, kui seal midagi mehhaaniliselt liiguks. _________________ Raadiod: 35MHz kanal 61 ja 63
2,4GHz DSM2/DSMX |
|
Tagasi üles |
|
 |
|